måndag 27 september 2010

Fullt os!

I torsdags kvall var jag ute och at pa Pastis med Karin och Cecce. Supermysigt att hanga lite med tjejerna utan ungar och massa annat lost folk runtomkring...


Pa fredagen efter jobbet sa for vi till Cagnes sur Mer pa middag. Vi fick god mat tillagad av Kobba medan barnen sprang omkring och lekte och pussades.
Klara och Noah - turturduvor
Pa lordagsmorgonen for jag och Noah till Antibes och halsade pa Linda och Max. Vi hangde forst lite i lagenheten och var i parken och lekte innan vi avslutade med crepes. Bada barnen at med god aptit, aven om bordsskicket kanske inte var det basta. Linda och jag fick inte sa mycket tid att prata, men det tog vi igen pa kvallen nar hon kom hem till oss och at middag och sen gick vi ut och tog ett glas vin.
Noah tyckte det var jatteroligt att aka rutschkana... igen, igen, igen!
Sondagen spenderades i Roquefort le Pins. Noah och Leo lekte for fullt, killarna var ute och sprang och Nathalie lagade lunch. Nar barnen sen sov middag vilade jag vid poolen med min bok (laste litegrann och somnade sedan). Janne fixade lite till med mobeln som han bygger at familjen. Nathalie hjalpte honom ocksa. Nu onskar hon sig bara verktyg i fodelsedagspresent och julklapp i framtiden.
Noah tyckte Leos skottkarra var fantastiskt kul!
Jobbar for fullt.
Nael ar sa gosig!
Ser han inte lite full i f**n ut?
Noah ville hanga lite i hangmattan ocksa.
Tittuuuuut!

Tjaktoooooj
Slutligen de blivande fotbollsproffsen. Notera hur pappan maste stajla...



Inga kommentarer: