onsdag 15 september 2010

Igar, idag, imorgon

Igar nar jag kom hem hade pappa lagat mat. Linda kom forbi pa ett glas vin, sedan grannen ocksa. Vi at en god middag sen gick jag och hangde lite pa terrassen. Mycket trevligt!

Idag har jobbet varit helt ok. Jag for hem hyfsat tidigt och gick forbi hos familjen Benhamou - Noah ville saga hej och kutade till deras dorr och knackade tills Marianne oppnade. Nar det var matdags for Noah gick vi hem igen och godde honom, sen lagade jag en riktigt god middag at mig och Janne - fisk med gratinerat potatismos och kantareller. Mums! Ar lite glad for det blev till och med en del over till mig tills imorgon pa lunchen - ar sa HIMLA trott pa att bestalla samma gamla mat fran samma gamla hemsidor.

Pa tal om imorgon - efter jobbet aker vi till IKEA!!!! Tjoho! Jag ska antligen kopa galgar som matchar och som inte ar for stora over axlarna och sa far kladerna hanga sadar fint i min garderob, vi ska kopa en ny matta - ty den gamla ser lite trott ut (las mer an lite trott), lite plock och saklart kommer det investeras i svenska chips (aven om IKEA kor sitt eget marke pa chips, jag hade ju velat ha Estrella!)

Nu hejar vi pa Arsenal i andra halvlek (aven om de redan leder med 3-0).

Inga kommentarer: