måndag 6 september 2010

Nojd och glad

I fredags hade jag ett telefonmote och kommentarer pa motet gjorde att jag tog illa vid mig. Jag satt saledes och smasurade lite nar en av cheferna ringde och berattade att han inte alls menat det som jag tolkat och att han ar supernojd med det jag gor. Ah vad det var skont med lite positiv feedback och jag kan saga att jag kanner mig mer motiverad an pa ett tag! Tank vilken skillnad det kan bli nar man far hora vad man gor bra ocksa och inte bara nar man strulat till det.

Helgen har varit riktigt, riktigt bra! I fredags en liten apero hos grannen, i lordags traffade jag 6 svenska och en norsk tjej och hangde. Forst var vi pa privatbeach pa Cap d'Antibes och lyxade, sen fortsatte vi hem till Sjovagen for dusch och sminkning, lite champagne och mums innan vi gick till Pastis och at middag, Black Pearl och tog ett glas vin och sen avslutade med dans hela natten pa Baoli. Jag hade kraftigt ont i fotterna nar jag kom hem, men det var det vart! Jag
ar sa himla glad for mina nyfunna vanner!!!


Igar var jag minst sagt lite trott och sov ganska lange, och vilade aven nar Noah sov middag. Pa eftermiddagen var vi hos Fater och Nathalie och for forsta gangen sa lekte Noah och Leo verkligen med varandra, inte oberoende av varandra. Det badar gott for framtiden!

Sahar ser det ut hemma nu - pappa har rivit resten av vaggen som planerat.
Mamma och Noah leker
Lunch pa beachen med basta tjejerna
Fixande pa Sjovagen
Skratt pa Pastis
Linda, jag och Sofia
Girls just wanna have fun!!!
Mera kramar pa Baoli
Dansande prinsessor
Noah och Leo

Inga kommentarer: