torsdag 9 september 2010

Lunch-yoga

Idag har jag varit pa yoga pa lunchen. Vi har ju ett litet gym och en instruktor som kommer hit nagra ganger i veckan och idag beslutade jag mig for att det var en bra ide att yoga lite. Skont att komma ivag fran skrivbordet och de sager ju att det ar bra for kroppen ocksa. Jag tror att jag kommer fortsatta kora lite yoga pa luncherna.

Efter en stralande sol pa morgonen och formiddagen var jag nyss tvungen att springa ut pa parkeringen och cabba upp. Regn i oppen bil = inte bra!

Noah ar en harmapa utan dess like nu och jag skrattar mest hela tiden. ALLT ska upprepas...

Snart ska jag aka hem och ata kottbullar. Min sotaste mamma har tydligen gjort kottbullar av 1.3kg fars sa nu har vi kottbullar for ett tag framover.

Narsynt?
Staderskan pa jobbet har med sig sin hund varje dag. Hon bara sitter dar och tittar lite lojt pa alla som gar forbi.
Nu har skolan borjat igen = bilkoer. Ah vad det ar trakigt att sitta i bilkoer! Fast igar vet jag att jag iallafall piggade upp nagra medresenarers hemfard eftersom jag satt och sjong for full hals och sen tittade at sidan - japp, det hordes tydligen och de skrattade i bilen bredvid.
Idag nar jag kom till jobbet lag detta pa mitt skrivbord!!! En underbar kollega hade varit pa IKEA och agnade mig da en tanke. Hur snallt som helst!
Dags att stada mitt skrivbord? Det finns aven de som ifragasatter nodvandigheten av att ha motorolja staende pa bordet. Det forstar jag inte alls!

Det ar tydligen viktigt att katten Findus aker tag. Det vet ju alla! Eller??? Han har sa mycket saker for sig nufortiden och jag hajjar inte vartifran allt kommer! Om nagon kan beratta vilket sprak han pratar skulle det ocksa underlatta kommunikationen...

1 kommentar:

Henrik Engström sa...

Jag har kört videon genom Googles translator programvara men de verkar inte heller känna till språket som han använder :-)