tisdag 28 september 2010

Mysmandag

Efter en dag pa jobbet blev det en liten spontan dejt i Antibes. Janne for hem och fixade med Noah sa jag kunde traffa tjejerna. Sa mysigt satt att borja mandagen pa!

Nu har vi aven skickat ut inbjudan till hela kontoret for att de ska komma pa invigningsfest till vart nya kontor. Idag inforskaffades en del snacks och nagra ol som vi tanker bjuda pa imorgon efter jobbet. Vi skrev sjalvklart en onskelista pa vad folk skulle kunna ta med sig till oss som present; ipods, ipads, vin, choklad, akvarium (med guldfisk) och vaxter. Jag tror faktiskt att det fanns vissa som tog det pa allvar... vi far val se imorgon.

Ikvall ska jag hem och ta hand om skrutto medan JN jobbar sent. Imorgon blir det troligtvis tvartom och pa torsdag far JN till Paris for att hamta sin mamma till Cannes. Jag ar saledes ensam med Noah hela helgen. Om det ar nagon som ar sugen pa skruttgos sa ar ni mer an valkomna att ta morgonskiften...

Imorse nar han vaknade ropade han pa mamma!!! Det ar ju galet, jag trodde han hade forstatt att mamma ar den man ropar pa under dag-och-kvallstid, men icke sa Nicke. Nar han sen gosade med sina djur i sangen ropade han pa mormor och morfar. Han kanske tyckte att det ar dags att de kommer tillbaka nu? De har ju varit borta en dryg vecka ju. Jag tycker ocksa det ar dags att de kommer tillbaka snart... pust vad mycket det ar att hinna med nar man maste skota markservicen sjalv... jag kan nog erkanna att vi har blivit mer an lite bortskamda pa senaste tiden.

Malin & Elin
Linda & Sofia

Inga kommentarer: