tisdag 19 oktober 2010

Barcelonabilder

En kort summering av Barcelonaresan;
Atta harliga tjejer i en underbar lagenhet!!! Skinande sol, god sangria, mycket prat, lite shopping, annu mindre sightseeing och en del party.

Torsdag: Ankomst, shopping, sangrialunch med Asa och Sanna. Jag kande mig lite nere utan egentlig orsak. Tur att jag var omgiven av varldens basta tjejer!
Torsdag kvall: Middag pa en mysig typiskt katalansk restaurang. Vissa var nojdare an andra. Torsken var lite annorlunda tillagad, men tillbehoren var fantastiska. Efter middagen var vissa av oss lite partysugna med misslyckades med att hitta ett bra stalle, sa vi for hem och tankte "vi har ju massa tid kvar".

Fredag: Uppstigning och gemensam frukost. Shopping for vissa, promenad och strand for andra. Lunch pa stranden for alla. Jag gick sen hem och vilade lite.
Fredag kvall: Middag pa en tapasrestaurang och sen barer. En del kom hem tva, en del tre och vissa annu senare... Jag, som var i mittenganget, var inte helt nojd nar jag vaknade av inramlande fnissor, men hur kan man motsta tonarsfnisset? Jag har ju sjalv haft lika kul, sa det ar ju bara att skratta med.

Lordag: Tidig uppstigning for vissa, mindre tidig (och mindre fniss) for andra. Promenad, shopping, lunch och sen en liten siesta for mig.
Lordag kvall: Middag pa en grillrestaurang. Vissa var mindre nojda an andra tyvarr... servicen var sadar, men med lite gott vin kan man rada bot pa aven den samsta maten. Efter middagen till hotell W och deras skybar. Vilken utsikt!

Sondag: Strand, langpromenad, lunch pa stranden for en del. Sjalv uppsokte jag Dominos pizza och det kanske var det godaste jag atit pa lange :-)
Sondag kvall: Osregn i Cannes. Mysigt att vara hemma. Noah sov nar jag kom hem men jag blev omhandertagen av Janne.

Mandag: Stralande sol och 20 grader varmt igen. Puuh! Jag var ledig for Corinne hade planeringsdag med dagmammorna. Skont att sova ut och jag lyckades fa en tva och en halvtimmes eftermiddagsslummer.

Idag: Full fart pa jobbet.

Asa provar hariga skor... mycket praktiskt!
Gisela vantar pa tjejer vid stranden
Beachlunch
Sanna ar liiiite brunare an vad jag ar...
Tre taxitjejer
Barhang
Vi deltog i nagon slags utstallning utan att egentligen veta vad de ville att man skulle gora. Konstigt!
Snyggaste tjejerna pa W
Vi som stannade kvar langst...
Utsikt fran skybaren.
Jag undrar lite hur jag kan se sa musklig ut!!! Det ar ju som om jag vore en riktig byggare!!!
Strandhang sista dagen
Promenad i Barcelona
Karin pa vift
Pa vag till lagenheten.
Mitt lilla privatjet (som guppade rejalt under hemresan)

Inga kommentarer: