torsdag 28 oktober 2010

Porsche

Pa vagen hem fran dagmamman om kvallarna borjar Noah genast ropa "gliiaaasch, mamma!". For nagon vecka sen, efter att jag parkerat forklarade jag att jag inte forstod vad han sa och att han skulle visa. Han tog mig i handen och sprang fram mot garaget och sa "gliiiaaasch!". Det betyder alltsa garage. Eftersom jag oftast forsoker hitta en plats ute pa gatan sager jag "vi tittar forst om vi hittar en plats pa gatan, okej?" och nu har Noah forstatt det och sager istallet "gliiaaasch, okej, mamma!".

Igar nar vi parkerat i gliaschet sa sprang han som vanligt omkring som ett barn i en leksaksbutik, eller som vissa barn i ett garage. Se nedan.

For er som vill ha statusuppdatering pa pottbestyr, kontakta mig direkt. Jag tror att det racker med information om det pa bloggen nu. Men det gar bra iallafall.

Inga kommentarer: