onsdag 13 oktober 2010

Gra dag

Idag ar det gratt, gratt, gratt ute, men a andra sidan sitter jag ju inomhus pa kontoret, sa det gor val inte sa mycket.

Gardagen var bra och dagen ar helt ok. Imorgon blir det Barca. Jag har redan borjat packa och det ser for narvarande helt ok ut pa strejkfronten, sa det kanske blir av pa riktigt!

Noah hade varit dum mot Lilian igar hos dagmamman - han hade forsokt slita leksaker ur handerna, skrattat Corinne rakt i ansiktet nar hon sa att hon inte var glad nar han gjorde sa och slutligen hade hon hittat Noah sittande pa Lilian da han aterigen forsokt ta ifran honom en leksak. Hon var ganska glad och ratt sa trott nar jag hamtade min skrutt igar. Nar vi kom hem pa kvallen var han en snall liten gosunge som ville kjaaaamas. Mmmm... hur mysigt ar inte det?

Nu ar jag sugen pa att aka hem och fortsatta packning och sen i sang tidigt, tidigt sa jag ar i toppform till helgen. Jag kanner att jag verkligen behover vara ledig nagra dagar nu, sa det ar ju valtajmat.

Inga kommentarer: