måndag 19 oktober 2009

Helgen med bilder

Nu ar det mandag igen och imorgon kommer mamma och pappa hit! Var "semester" borjar med andra ord. Nara, vi ska jobba, men det blir lite lattare med hjalp hemma, med hamtning av bebis, badning etc.

Helgen har varit riktigt bra. I lordags var jag pa party, medan Janne stannade hemma med den lille (vi lyckades inte fa barnvakt) medan konsumerade en del champagne... Mums! Igar var det inte lika roligt som kvallen innan. Halv atta pa sondagsmorgonen begav sig Janne av for att spela golf och kom inte hem forran vid halv sex pa kvallen. Det var lite tungt, men Noah var snall och sov tva ganger under dagen. Jag gjorde likasa.

Igar, pa niomanadersdagen, beslutade han sig for att stalla sig upp sjalv for forsta gangen. Han ar sa rolig, for han anvander inte benen alls for att stalla sig upp, utan drar sig upp med sina sma knubbiga men dock valtranade armar (se bild nedan).
Alex & jag
Roshana & Karina
Tine & jag
Titta pa mig - jag star upp. Detta ar vad jag kallar fjarrkontrollbegar. Enda anledningen till att han stallde sig upp var for att fa tag pa fjarrkontrollen och min mobil...
Det blev en fika pa stranden igar eftermiddag med Nathalie, Fater & Leo ocksa
Fater - lite frusen eftersom vinden var lite kylig. Dock hade han badat innan och havet ar fortfarande behagligt (23 grader)
Leo leker i sanden

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är verkligen ursnygg i håret nu. puss och kram mary

Vive la France! sa...

tack mary!!!