måndag 26 oktober 2009

Shoppinghelg - Aix och bil

Vilken helg! Vilken DYR helg! Nu ar det mandag igen och jag ar tillbaka pa jobbet och det ar nog lika bra det, for vi har spenderat lite for mycket pengar i helgen, sa nu blir det nog nudlar resten av aret.

Vi har varit och bott pa lyxhotell i Aix en Provence (present fran Henrik & Asa) och kopte en hel del klader. Det var ju ett tag sen for min del eftersom jag varit lite storre an vanligt sa har jag inte velat shoppa och darfor var jag "tvungen" att uppdatera garderoben...

Pa vagen hem tittade vi pa en bil och eftersom min Alfa borjar bli till aren och lite mindre palitlig sa slog vi till. Det blev en Volkswagen Eos (se nedan). Jag laaaangtar tills jag far den om ett par veckor. Solen skiner och vi kan nog aka nercabbat ett tag till hoppas jag!

Nar vi kom hem i lordags kvall sa flyttade vi in i var lilla studio och lamnade master bedroom till morforaldrarna som har tagit hand om Noah nattetid fram tills imorse. De hade dessutom haft en riktigt korig natt, sa det var tur for oss (otur for dem) att de var nattvakt. Vad vi har det bra!!! Noah har roat sig kungligt i helgen - lekparker, promenader, lek och sang. De har lart honom att vinka och forstar "klockan", "lampan" och saklart give me five.

Min intellektuelle son laser med mormor och morfar. Han tror dock att en "god bok" betyder att man ska ata boken...
Vart hotell i Aix
Janne & jag
Utsikt fran hotellrummet
Utsikt fran balkongen pa hotellrummet
Shopping i Aix en Provence
Min bil


2 kommentarer:

marika sa...

Vilken härlig helg du har haft! Och strunt i att det blir nudlar resten av året, det såg verkligen ut att ha varit värt det. :)

Henrik Engström sa...

Lampan o klockan i all ära men kan ni inte lära min gudson "Arsenal" istället :-)