onsdag 28 oktober 2009

Nedstamd

Igar kvall precis nar jag skulle ga och lagga mig tittade jag pa min blackberry. Jag hade fatt ett mail med rubriken "Sad news". Min kollega och van Stephen dog igar. Han har varit jattesjuk, sa det borde inte ha kommit som nagon overraskning, men trots detta sa har jag svart att tro att det ar sant. Jag mailade ju med honom for nagon vecka sen bara och aven om han var trott och dalig sa var han ju online!

Steve och hans fru, samt deras son flyttade ner till Frankrike samtidigt som jag kom hit och darfor blev det naturligt att vi umgicks en del. Nar de sen flyttade vidare till London och sen Los Angeles sa holl vi kontakten, sarskilt som vi jobbade i samma lilla team.

Jag ska forsoka bita ihop och jobba lite nu, men det ar inte latt.

Steve och jag pa batutflykt i Los Angeles sist jag var dar.

Inga kommentarer: