lördag 10 oktober 2009

Pa vag til Troppan

Dagen har varit varm och bra, aven om Annika (min driver heter sa) strejkade.

Pa eftermiddagen var det lek och sen en liten siesta som gallde och nu sitter vi i bilen pa vag till vara kompisar i Troppan. Denis fyller 40. Galet! Nasta ar ar det Jannes tur. Jag kommer ihag nar pappa fyllde 40 och mamma hade arrangerat en stor overraskningsfest. Henrik fick folja med, men jag fick lov att stanna hemma mes farmor, latt missnojd!

Hursomhelst, ikvall far jag vara med. Noah ocksa for den delen. Men jag hoppas att han somnar i hyfsad tid. Han har slocknat bilen, min skonsang till trots (de spelade precis "I had the time of my life" fran Dirty dancing och nu ar det U2  "One").

I ovrigt hoppas jag pa svensk vinst mot Danmark ikvall. Japp, Noah har sin Zlatan-troja pa sig :-)

Inga kommentarer: