söndag 4 oktober 2009

Londonresa och helgen

Nu ar jag hemma igen efter ett par intensiva dagar i London. Allt var bra och managementmotet var intressant. Nar jag landade pa onsdag eftermiddag skyndade jag till hotellet och gick sen ut direkt igen for att hinna till Baby Gap och nagra andra affarer. Jag var tvungen att shoppa lite till mig ocksa eftersom jag helt hade fortrangt att det kan vara kyligt pa andra stallen... jag hade inte ens tagit med mig en kofta. Jag kopte en hel del grejer till Noah, samt en kofta och tva trojor till mig.

Pa torsdagen hade vi mote hela dagen och pa kvallen gick vi ut och drack nagra ol och at. Pa fredagen hann jag vara lite pa kontoret och traffa lite fler manniskor innan det bar av hemat igen.

Igar morse gick vi till marknaden och inforskaffade mat till Noah for den kommande veckan. Jag lagade en hel dros sma bebisportioner sa att det ska ga fortare att varma upp och ge mat at den lille nar vi kommer hem fran jobbet. Noah hade skott sig exemplariskt under hela tiden jag varit borta - han hade inte ens vaknat for att fa nappen igen under natterna! Det ar nog forsta gangen det hander. Inatt slog han dessutom nytt rekord genom att sova fran atta pa kvallen till atta pa morgonen! Bade igar och idag har vi ocksa varit en svang pa stranden for att njuta lite av de sista riktigt varma solstralarna. Skont!

Idag har Janne ocksa hunnit stada medan jag lekte med den lille och tittade pa Arsenal - Blackburn (resultat 6-2!!!).

Ha en bra vecka, allihopa!

Shoppingkassar
Utsikt fran hotellrummet vid Trafalgar Square i London
Sa har sag det ut under matlagningssessionen i lordags. Massor mumsig mat vantar den lille i veckan.
Noahs nya klader

Inga kommentarer: