onsdag 30 september 2009

Fardigpackad

Idag beslutade jag mig for att jobba hemifran innan jag tar bilen och aker till flygplatsen. Imorse var det jag som klev upp kl 07 nar vackarklockan Noah borjade ge ljud ifran sig. Vi gosade och jag berattade for honom att jag ska ta flygplanet till London och jobba och att han ska stanna hemma med pappa. Dagmamman har sagt att det ar JATTEVIKTIGT att beratta sant, aven om de ar supersma. Noah verkade inte reagera, utan lekte tittut och dadada medan jag forsokte vara pedagogisk. Sjalv fick jag nastan lite tarar i ogonen! De foregaende gangerna nar vi lamnat honom har jag inte alls varit blodig, sa jag undrar vart detta nu kom ifran.

Jag lamnade den lille till dagmamman och sa hejda och nu ar jag alltsa aterigen hemma, fardigpackad, biljetter printade, kartor utskrivna (med viktiga stallen markta - las hotellet, BabyGap och Miss Selfridge.)

Noah och jag i helgen - japp babysittern funkar fortfarande, aven om det bara ar korta stunder. Da vet jag iallafall vart jag har honom om jag behover gora nagot och inte kan ha direkt ogonkontakt med mini hela tiden.
Hejdapuss imorse. Min alskade lillskrutt!

Inga kommentarer: