tisdag 15 september 2009

Det verkliga livet (och bilder fran helgen)

Nu har det verkliga livet borjat. Igar morse for mamma och pappa hem efter dryga tre veckor i Frankrike. Sa fort jag kom till jobbet bokade jag enkla flygbiljetter fran Kopenhamn till Nice at dem. De kommer ater i slutet pa oktober, sa det kandes lite lattare att lata dem aka.

Jobbet ar for narvarande inget vidare. Jag tycker inte att jag har sa mycket att gora och trakar darfor ut mig litegrann. Snart smaller det val till och jag far igen dubbelt upp for att jag skriver sa.

Idag kom hosten till oss. Det var lite kyligare imorse och runt lunch borjade det osregna och det blixtrade varre an Herreys nagonsin kunnat sjunga om. Nar vi satt och at lunch stod Anthony utanfor och rokte och BOOOM! Vi sag blixten och horde dundret samtidigt. Det kan inte vara mer an 100 meter bort och Anthony hoppade en bra bit upp i luften. Man kan saga att han darrade lite nar han kom in.

Janne har hittat kamerasladden, sa nu kan jag ladda upp bilder igen - har kommer helgens skord.

Victor leker med Noah (Edward och Camilla i bakgrunden)
Jade, Diane & Noah
JN, Noah, Jade & Diane spanar in en EUR 800k katamaran pa batmassan.

Mina killar och jag
En brunogd och en blaogd.

Mamma och pappa ar ute och gar med en glad Noah
Jag softar pa Riviera beach
Nagra batar som guppar pa det turkosa Medelhavet

Inga kommentarer: