söndag 27 september 2009

SomngangarKarin

Natten var en pars, ett test, ett eldprov. Vi har nog sovit knappa atta timmar om man lagger ihop var somtid denna natt Janne och jag. Noah har vagrat ligga i sin sang, ligga i famnen nar man sitter ner och ville bara att vi skulle promenera omkring med honom i armarna... Det ville inte vi. Han vann dock och Janne och jag utbytte sura blickar nar vi turades om att bara honom och att sova.

Dagen har gatt i ett tocken for min del. Nar jag klev upp for att ga till marknaden imorse kandes det som om jag varit ute och sprungit ett maraton och sen efterat blivit pakord av ett anglok. Kan ju kanske bero pa att jag inte atit sa mycket de senaste dagarna ocksa och krafterna borjar tryta.

Noah har sovit ok idag och har redan somnat (!!!). Lillkillen maste ju vara helt slut och forhoppningsvis kommer han forsta att han ska sova hela natten inatt och inte bara tva timmar.

Sjalv har jag lyckats fa ner en baguettebit idag och kanner mig mer i form. Mar inte lika illa nar jag tanker pa att ata och ska kanske till och med forsoka ge mig pa annu en soppa ikvall. Hall tummarna for att det funkar!

Efter att nu har slutat amma och sen haft magproblem har jag sagt adjo till mina Pamela Anderson-dagar. Nar jag satte pa mig en av mina bikinis som jag levt i i sommar sa Janne "men du, den dar kan du ju inte ha". Vadda tankte jag och tittade mig sjalv i spegeln och insag att han hade ratt... Nu maste jag alltsa kopa ny bikini igen. Det ar alltsa inget fel pa underdelsstorleken, men jag skulle kunna anvanda overdelen som segel...

Inga kommentarer: