torsdag 10 september 2009

Torsdag eftermiddag

Vad fort tiden gar! Jag vet inte hur jag ska hinna med allt och det lar val inte bli lattare nar mamma och pappa aker hem pa mandag. Tur att de kommer tillbaka hit snart igen!

Jobbet gar helt ok hittills. Danielas sista dag var i tisdags och detta ar alltsa andra dagen jag intar positionen som "Education Manager". Det ar ganska lugnt och igar gick jag till och med sa pass tidigt att jag hamtade Noah. Det var namligen sa att morforaldrarna igar fick en lyxdag pa Riviera Beach (http://www.plage-rivierabeach.com )av oss som tack for hjalpen att de tagit sa val hand om oss, lagenheten och saklart Noah. Tyvarr var det lite molnigt, men de hade haft en harlig dag och atit en god lunch anda och verkade mycket nojda. Harligt att skamma bort dem lite ocksa! Annars skulle de val stanna inne i var lagenhet och jobba precis hela tiden.

Det gar battre och battre for Noah hos dagmamman och han och den lille Lilian (hans lille halv-togolesiske, halv-franske "kollega") har borjat leka, eller iallafall titta pa varandra och skratta med eller at varandra.

Pa kvallarna ar jag helt slut och igar gick jag och la mig halv tio. Detta trots att Janne oftast gar upp med den lille (som for ovrigt lat sin rost ljuda genom lagenheten kl 05.45 imorse). Jag hoppas verkligen att han lar sig sova lite langre om morgnarna.

Har kommer lite kort - dels fran kontoret, dels fran i sondagen da vi var och halsade pa hos Nathalie, Fater & Leo.

Jag pa kontoret. Tillfalligt har jag overtagit Danielas plats och har saledes havsutsikt.
Utsikt fran kontoret
Noah leker med Pringles... han bras pa sin mamma.
Noah och Leo leker

Inga kommentarer: