tisdag 1 september 2009

Forsta dagen

Nu ar forsta dagen pa jobbet over. Det gick ganska ok. Pa formiddagen gjorde jag inte sa mycket och vid lunch blev det skumpa som apero. Marianne hade sparat en flaska som vi oppnade for att fira att jag var tillbaka. Only in France, som Henrik sa :-). Imorgon ar alla hoga chefer pa kontoret (kul att de vill komma och onska mig valkommen tillbaka... For det kan val inte vara ett sammantraffande bara?). Forhoppningsvis kommer jag fa ett klarare besked pa nar jag ska borja jobbet som jag vill gora nar cheferna diskuterat klart. Vi far val se.

Noah var sjalv hos dagmamman en stund imorse. Han hade varit glad och hennes kommentar var att han ror mycket pa sig och ar ganska snabb... Jag kan inte annat an att halla med.

Nar jag kom hem fran jobbet var mamma ute och gick med den lille och jag vantade pa dem utanfor porten. Han blev jatteglad, uppspelt och alldeles sprattlig nar han fick syn pa mig. Gosigt! Det hade gatt jattebra for dem att passa honom hela dagen och jag kan saga att morforaldrarna ar stora favoriter. Han kollar vart han har dem hela tiden och naturligtvis sa att han har deras fulla uppmarksamhet. Lille vannen!

Inga kommentarer: