tisdag 22 september 2009

Cykelkillen

Fran monsunregn till okenhetta pa ett par dagar. Jag sitter pa kontoret och svettas och har nog konsumerat tva liter vattnen under dagens gang. Men jag klagar inte! Det ar superharligt och jag hoppas det haller i sig till helgen sa att vi kan ha en strandpicknick eller iallafall ta ett dopp eller tva.

Jag har lite mer att gora idag och idag har vi ett kvallsmote som jag ska ga pa. Efter har jag blivit medbjuden pa middag och fick tillatelse att ga - Janne skoter markservicen. Det kan bli trevligt, men som Janne sa "var inte for glad, for da kommer de aldrig vilja att du gar till nagon annan avdelning!". Jag ska gora mitt basta att sura!

Jag har hittat kamerakabeln, men nu ar batterierna i kameran slut, sa jag far ladda den over natten och imorgon kan jag antligen dela fotona fran helgen. Under tiden far ni kolla in min sotis nar han cyklar for forsta gangen. Naja, det ar inte han som cyklar, utan pappan, men han aker iallafall och ser allmant nojd ut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

han börjar bli så stor.
snart måste vi ses igen så grabsen får leka ihop.
puss

Vive la France! sa...

you bet cha! kanske ta en cykeltur?