onsdag 23 september 2009

Onsdagstankar

Antligen har jag lyckats fa tag pa kamerakabeln och kan nu dela med mig av helgens bilder.

Jag ska ata lunch, men ar inget sugen. Det jag hade bestallt igar gjorde mig latt illamaende hela resten av dagen och pa kvallen var jag ute och at med nagra kollegor och aven efter det sa madde jag latt illa nar jag tankte pa lunchen. Kanske tyckte de som skickade hit den maten igar att det faktiskt ar pa tiden att jag blir av med det extrakilot som finns kvar efter graviditeten...

Gardagen var ok, mote pa kvallen med cheferna for konsultdelen och sedan middag med desamma. Det var helt ok, men jag forvanas ibland over att de klagar pa att kommunikationen inte ar bra och att avdelningar inte samarbetar som de borde... de skulle kanske borja med att rannsaka sig sjalva? Det ar sa tydligt sen jag kom tillbaka fran mammaledigheten att alla klagar pa alla andra, medan de sjalva ar storst-bast-vackrast. Nar jag patalade det for min chef sa han "Jag haller med! Men de andra...". Sa trott jag blev!

Jag fragade ocksa vad som hander med min forflyttning. Han svarade lite undvikande att de for narvarande inte har nagon bra ersattare, men att han inte pa nagot satt forsoker motarbeta det. Well, vi far se vad som hander. Han pratade iallafall om att det kanske vore bra om jag hade koll pa vad som hander och ledde de saker som kommer ske tills i borjan pa nasta ar. Det indikerar ju att de inte tanker lyfta nagot finger direkt for att jag ska flytta innan dess.

Noah och Marius leker - Marius tyckte det var extremt roligt att anvanda Noah som klatterstallning
Tva smaskruttar.
Jag undrar vart Noah har fatt den dar smarta minen ifran...
Snuttskrutt
Finaste!

Inga kommentarer: