måndag 7 september 2009

Long time...

Jag vet. Det var lange sen jag uppdaterade. Det har liksom varit hog prioritet pa att sova de fa timmarna jag kan sno at mig senaste veckan.

Jobbet gar bra, fast om jag ska vara helt arlig sa brinner jag inte direkt for det jag gor nu. Skicka mail, administrera, skicka fakturor, prata i telefon, gora forecasts etc. Det ar inte min grej! Jag vet inte nar jag ska fa borja pa det andra jobbet. Det ar inte klart annu och det krigas i de ovre leden angaende detta amne. Jag forsoker halla mig borta fran politiken, men det ar inte latt nar det faktiskt ar jag sjalv som ar pa agendan. Den ena chefen sager att jag ska stanna har max 3 veckor, medan den andra sager 6-8 veckor (och menar 6-8 manader...).

Noah ar hos dagmamman nastan hela dagarna nu. Mamma och pappa hamtar honom lite tidigare, for den lille skrutten har visst varit lite ledsen och tycker att det ar lite jobbigt. Jag som var overtygad om att han skulle vara nojd over att fa vara med andra barn. Tydligen grat han som bara den imorse nar Janne lamnade honom. Hoppas att han vanjer sig fort!

Helgen var underbar! Pa lordagen spelade Janne och jag golf med fem kompisar och mamma o pappa tog Noah pa utflykt. Dessutom tog de hans baby watch pa natten sa vi fick sovmorgon till kl 10 pa sondagen. Snacka om att det var lyx! Igar hangde vi hemma och sen var vi en svang hos Nathalie och Fater. Vi borde ha gjort en massa hemma, men det ar sa mycket man borde!

Jag har inte hunnit ladda upp nagra kort, sa jag lagger upp detta (ett av de forsta som vi tog). Det kanns sa nyligen, men ar nu 7 och en halv manad sen... Galet vad tiden gar!

Inga kommentarer: