måndag 31 augusti 2009

Nedstamd

Allt eftersom minuterna gar blir jag mer och mer nedstamd. Imorgon ar det dags att borja jobba igen. Det kanns faktiskt inte sa jobbigt att lamna Noah, jag tror att jag egentligen ar ratt redo att ateruppta mitt yrkesverksamma liv, men att borja jobba med nagot som jag verkligen inte vill gora (aven om det ar en kortare period) kanns inget bra. Jag tror ju att de kommer forsoka se till att de veckorna jag lovat blir till manader... Dessutom har jag redan idag fatt ca 35 mail gallande training och jag kanner igen det - jag gjorde ju samma sak for ett par ar sedan.

Idag har vi varit pa forsta inskolningsdagen hos dagmamman, Corinne. Det var superbra och hon verkar verkligen toppen! Noah kande igen hennes dotter som suttit barnvakt at honom och gav henne nagra av sina vagvinnande leenden.

Pa eftermiddagen var vi och traffade Karine och hennes lille Lirone. Han har forandrats massor och fatt en massa har. Han ar dock fortfarande nagra kilo lattare an Noah... och blev dessutom lite radd for min kille som alade fram till honom och skrattade. Tydligen var det skrackinjagande!

Noah & Lirone
Killarna hanger pa sangen
Noah forsoker saklart stoppa allt han ser i munnen, medan Lirone ar lite mer tveksam...




2 kommentarer:

Julia sa...

Lycka till på jobbet! När det känns tufft så tänk att nu har du verkligen någonting härligt att komma hem till på kvällarna. Kram!

Vive la France! sa...

tack! jaa, du har ratt. hittills har det gatt ratt bra och jag ska fa skumpa for att fira att jag ar tillbaka snart, sa det funkar.