onsdag 5 augusti 2009

Malarstudio

Idag har vi upptackt en ny talang hos var son. Vi har haft manga ideer om vad han kommer gora nar han blir stor;
- jobba pa kemtvatt
- florist
- murare
- operasangare
till detta lagger vi nu aven konstnar.

Vi stannade hemma storre delen av dagen. Noah sov en lang stund pa formiddagen, sa jag hann vila lite vid poolen med en god bok. Pa eftermiddagen konstaterade jag att jag var tvungen att rora lite pa mig, sa det blev till en powerwalk/loparrunda. Snacka om att jag svettades som en tok, men skont var det iallafall efterat.

Henrik och Asa for till Theoule och ar nu ute och ater. Jag hade planer pa att motas upp med dem for att ta ett glas vin, men somnen vinner ikvall och jag stannar hemma och forsoker komma i sang i hyfsad tid. Ska iallafall ringa och se ifall vi kan fa barnvakt tills pa fredag, da vi tankte ga ut och ata alla fyra.

Det ar skojigt att mala
Den lilla foten
Ett av mina masterverk




Inga kommentarer: