måndag 17 augusti 2009

Magen

Mandag lunch och jag kanner mig for forsta gangen pa ett och ett halvt dygn hyfsat ok. Jag tror att det var kraftorna som tog kal pa mig. I forrgar kvall nar jag lagt mig borjade jag fa ont i magen. Jag kunde inte somna eftersom jag hade kramper konstant. Vid fyrarycket lyckades jag iallafall slumra litegrann. Gardagen var ingen hojdare. Janne fick ta hand om den lille och mig eftersom jag verkligen var helt slut och hade ont.
Idag ar det iallafall lite battre och vi har nu varit och handlat lite. Nar vi kom ut till bilen sag jag att jag glomt betala sopkvasten som lag i kundvagnen. Lite smakriminell som jag ar sa har jag alltsa snattat en sopkvast idag. Living on the edge!

Nu ska vi hem och fixa lurre till var lille skrutt. Sen blir det nog en liten slummer och kanske lasning i solen pa terrassen. Vi har 29 grader och stralande sol. Ganska ovanligt for omradet vi ar i men vi klagar inte!

Inga kommentarer: