onsdag 12 augusti 2009

Sovmorgon (tack och lov)

Imorse klockan kvart i sju nar Noah vaknade var jag inte pa topp. Inte Janne heller for den delen, men han klev upp och lat mig sova. Noah kom tillbaka och la sig med mig vid halv tio-tiden och sen vaknade vi inte forran vid elva igen. Valbehovligt med en ordentlig sovmorgon!

Idag har jag borjat packa infor avfard mot Sauvain (Jannes lantstalle) och sen Camargue. Det ska bli sa mysigt att aka ivag lite och vara tillsammans hela familjen. Och sen ska det bli harligt att vara pa tu man hand med Janne ett par dagar ocksa nar vi lamnat over Noah i sakra hander (mormor och morfar). Vi har bokat hotell nu http://www.lesarnelles.com/ och de har aven hastar dar, sa det kommer nog bli minst en ridtur for min del.

Jag har aven hunnit ta en svang pa stan och inforskaffade annu ett gang ogondroppar. Hoppas att ingreppet igar loser Noahs ogonproblem! Jag insag att Noah, som for ett par manader sen inte hade nagot emot att ga i affarer, numera inte alls uppskattar detta. Han pratar och skriker glatt (men ack sa hogt) sa folk vander sig om och det blir liksom lite pinsamt efter ett tag. Jag hoppas att hans shoppinggen snart blir pa topp igen.

1 kommentar:

Julia sa...

Min erfarenhet är tyvärr att det snarare blir tvärtom... Shoppa med Nadia är verkligen ingen höjdare, så jag ser fram emot när hon börjar dagis så att jag och Olivia kan gå i affärer lite ostört. :-)

Hoppas ni får en UNDERBAR semester, stor kram!!
Julia