söndag 2 augusti 2009

Lange sen igen...

Nu var det ganska manga dagar sen jag uppdaterade igen! Man kan val saga att jag har haft lite semester fran bloggen kanske. Ska forsoka battra mig...

En liten re-cap gallande slutet pa veckan;
Onsdag - vi var bara hemma jag och Noah medan tjejerna akte till Eze pa utflykt. Pa kvallen at vi middag hemma innan vi gick ut for att ta ett glas vin. Det vinglaset blev till dans pa en strandbar och sen pa klubb. Vi hade superroligt!

Torsdag - pa privatstranden Maema med tjejerna och Noah som badade i havet igen. Sa sott! En riktigt varm dag och vi hade det super, sarskilt som Noah bestamde sig for att vara en ganska somnig bebis och sov en stor del av dagen. Pa kvallen at jag hemma med mina killar innan jag slot upp med tjejerna pa en restaurang en liten stund.

Fredag - jag var pa mote hos administrationen for Noahs dagmamma pa morgonen, sen hem och hejda till Hanna och Anna som akte hem. Pa kvallen var vi helt slut och Janne somnade redan kvart over tio. Jag laste en stund langre men slot ocksa ogonen tidigt. Tyvarr beslutade sig Noah for att det var party mellan klockan ett och tre bara. Oh vad jag var arg!

Lordag - vi tog det lugnt storre delen av dagen igar - pysslade i lagenehten och bara hade det bra, hangde vid poolen, laste. Pa eftermiddagen tog vi en promenad ner pa stan och sen nar vi kom hem kom Henrik och Asa. De fixade middag och vi gjorde oss iordning for att aka pa Ranias fodelsedagsfest medan de var barnvakt. Det var trevligt, lite annorlunda pa den strandrestaurangen och vi kom hem i hyfsad tid.

Sondag (idag) - efter en helt ok natt gick jag och kopte croissanter, pain au chocolat och baguette imorse. Efter frukost gick Noah, jag och Janne till stranden en stund. Badade lite med Noah, laste i min bok sen hem och fixade lunch at den lille. Jag har ocksa hunnit ta en lang, skon siesta. Janne och Asa tog Noah pa en springtur nu och jag ska lasa lite till. Skona, skona sondag!


Anna, Hanna & jag i onsdags
Noah tycker att han ar sa snygg - eller rolig. Han skrattar varje gang nar han tittar sig i spegeln.
Noah badar i havet
Lite laskigt ar det, men ganska mysigt ocksa.

Inga kommentarer: