torsdag 27 augusti 2009

MASSOR bilder fran semestern

Nu ar vi hemma igen efter nastan tva veckors underbar semester. Det kanns bade skont, konstigt och trist. Vi har hunnit med en himla massa aven om det kanns som om tiden har gatt alldeles for fort.

Istallet for att skriva rad efter rad om vad vi gjort (aven om jag redan har informerat om en del) sa lagger jag upp en massa bilder. Forst fran Sauvain (lantstallet) och sen fran var mini-break i Camargue utan bebis. Noah har varit jattesnall mot morforaldrarna och morforaldrarna har varit annu snallare mot Noah...

Bad-Noah i Sauvain. Forsta dagarna var det sa himla varmt, sa det blev en del badande.
Kraftskiva. I brist pa snaps hittade vi en vodka dar det stod "U.S.S.R" pa.
Gunga pa grasmattan
Solnedgang
Utsikt fran terrassen.
Jag blev en riktig lantis och matade kossorna hos Jannes moster & morbror
Lunch pa terrassen i Sauvain
Janne och Noah framfor huset, med mitt stoldgods - en sopkvast
Jag dansar regndansen efter att ha suttit och solat pa formiddagen
Noah ater rodbeta
Varldens sotaste skruttLägg till bild i koket
Noah gillar att stoppa allt i munnen - olburkar inkluderat (notera, den ar inte oppen, sa nej, vi ger honom inte ol att dricka)
Vatten i alla former ar otroligt intressant. Har ar vi framfor det i trakten beromda vattenfallet.
Mamma och pappa har anlant. Vi besokte en gammal borgruin och Noah fick sitta i Baby Bjorn hos morfar
Kokspersonalen diskar. Pappa var under hela vistelsen diskmastare och fixade saledes disken varje dag efter middagen. Snacka om att det var praktiskt for oss!
Efter en lang loprunda for Janne, cykelrunda for mig sa anslot vi oss till de sollapande morforaldrarna.
Efter vad som skulle varit en picknick pa en bergstopp, men som pa grund av regn blev till en picknick under korsbarstradet i tradgarden somnade storre delen av sallskapet...
Les Arnelles - Jannes och mitt hotell i Saintes-Maries-de-la-mer. Hur mysigt som helst!
Vi vandrade omkring och hittade en massa rosa flamingos
Rosa flamingos
Efter promenaden, ett svalkande dopp i poolen vid hotellet
Vart hotellrum

Inga kommentarer: