tisdag 4 augusti 2009

Mandag igen

Sa, nu ar annu en mandag till anda och det ar mindre an tva veckor tills Janne har semester. Ah vad det ska bli skont!

Dagen har varit jattelugn. Vi var hemma och jag lyckades sova en stor del av dagen eftersom Noah gjorde likasa. Det var lite mulet under formiddagen, sa Henrik och Asa hangde ocksa har. Pa eftermiddagen blev det poolhang for dem och jag och Noah tog en svang ner till stan. Det var fullt med folk eftersom det var lite mulet sa passade alla pa att shoppa. Dessutom ar min son numera ganska hogljudd och det funkar inte riktigt att spendera nagra langre stunder i affarer nar han skriker "DADADA GAGAGAAAAAA!". Alla vander sig om tittar och kommenterar "ah vad sot han ar med solglasogon", "titta pa bebisen", "oj, han gillar sin rost" etc.

Pa kvallen har Rania varit har pa middag. Hon flyttar till Hong Kong pa onsdag, sa det var lite hejda-middag. Vi ar mer an lovligt och hann dessutom spela lite WII. Nu ar det laggdags, jag ar aterigen trott. Hur nu det ar mojligt efter dagens sovsessioner vet jag inte, men sa ar det iallafall.

Godnatt!

PS. Noah har nu borjat forflytta sig. Han drar sig framat med handerna, med magen i marken och sa lyfter han rumpan och skjuter ifran med de sma fotterna. Jag misstanker att det inte kommer droja innan vi maste barnsakra lagenheten pa riktigt... DS.

Inga kommentarer: