fredag 14 augusti 2009

Antibes pa dagen, packning pa kvallen

Sista bloggen innan semestern. Vi val se nar jag kommer lyckas koppla upp mig nasta gang, men fran och med nu ar det nog sporadisk blogguppdatering som galler, aven om jag kan maila inlaggen med BlackBerryn (om det finns tackning). De narmsta levande varelserna kommer vara en hel mangd kossor och kanske lite myror, faglar och en och annan spindel.

Nu har jag i princip packat klart mina och Noahs grejer, Janne haller pa och fixar ocksa. Snacka om att vi har mycket packning! Tur att vi har en Jeep, men som det ser ut i lagenheten nu skulle vi behovt en folkvagnsbuss... Vi ska ju faktiskt vara borta tva veckor + att vi har med oss en del grejer som vi vill lamna i Sauvain.

Idag har jag varit i Antibes och hangt med Emelie, Ylva, Linda & hennes lille Max (som ocksa ar halvfrasse och som precis fyllt ett ar). Vi beachade lite forst och avslutade med en fika innan hemfard. Det var supermysigt och varje gang jag traffar dem kanner jag att det ar pa tok for sallan. Det far bli andring pa det!

Nu ska jag pyssla klart och gora iordning lagenheten for foraldrarnas ankomst. De kommer ju hit med Noah nagra dagar innan vi atervander, sa det ar val bast att det ser ok ut iallafall. Vet inte om jag kommer hinna ta nagon runda med dammsugaren, men vet av erfarenhet att mamma ju ar god van med densamma (inte sant, mor?)

Hittade en bild fran sjukhuset haromdagen, goe vannen!
Emelie, Noah & Max
Emelie, jag, Noah, Max & Linda

Inga kommentarer: