onsdag 10 november 2010

Forsta hjalpen

Varje dag gar jag forbi forsta-hjalpen planschen har pa jobbet och jag kan inte ra for att bli lite full i skratt. Se bilder nedan.

Efter aska och regn imorse skiner nu solen ute och jag har precis avslutat min lunch i solen. Imorgon ar en efterlangtad helgdag har. Jag har sovit sa himla daligt inatt (las varit vaken och snurrat runt i flera timmar). Inget kul! Ser fram emot en sovmorgon imorgon bitti istallet. Ska forsoka forhandla till mig att jag far ligga kvar under det varma tacket och att Janne tar morgonpasset. Dock ar det ju inte sa himla hemskt eftersom Noah nufortiden har vant sig vid att vakna runt halv nio, leka lite med sina djur innan han borjar ropa pa sina foraldrar.

Igar var for ovrigt en bra dag - huset i Ronneby ar antligen salt och Jannes mamma signade for en lagenhet i Cannes! Det tycks som om allting ar pa ratt vag.







Inga kommentarer: