torsdag 18 november 2010

Stort semesterbehov

Idag har jag varit ganska produktiv. Visst, det jag pysslat med kanske inte har kravt nagon storre hjarnaktivitet, men det ar iallafall nodvandigt och det kanns bra att jag tagit tag i det. Det ar for mycket flum overallt och jag ar lite lattirriterad. Det ar nog lage for semester och som tur ar jobbar jag ju bara imorgon ocksa - pa lordag bar det av. Jag har annu inte gjort packningslistan, men det far paborjas ikvall efter middag med foraldrarna och svarmor, instruktioner om renoveringsarbete etc.

Imorse sa Noah "mamma" for forsta gangen sen mormor och morfar anlant. Det kanns ju skont att han erkande min existens igen efter nagra dagar da han fullstandigt ignorerat mig/gratit nar jag tagit i honom. Igarkvall borjade han grata nar jag skulle lagga honom - han vill stanna hos mormor. Han klamrade sig fast och ville inte komma till mig. Forsoker han saga nagot?

I ovrigt har det visat sig att Noahordlistan ar valdigt anvandbar. Igar sa pappa "encore" till Noah. Noah svarade "igen"...

Inga kommentarer: