torsdag 4 november 2010

Oui Oui och pizza

Gardagen var bra. Jag lyckades ata en banan framat lunchtid och efter det var jag ok igen (som tur ar). Jag fick val kanske inte sadar vansinnigt mycket utrattat jobbmassigt, men man har ju sadana dagar ibland ocksa.

Noah hade varit och tittat pa en show under dagen och hade skott sig utmarkt - repeterat det som sas, skrattat pa ratt stallen och appladerat. Han hade suttit som ett ljus. En bra liten kille med andra ord. Han fick en present haromdagen - en radiostyrd Oui Oui-bil. Gissa om det var en succe! Igar kvall lagade jag pizza at honom (och at mig), det var inte helt fel det heller. Pizzan som blev over gick jag och lamnade till grannen som hade nagra kompisar dar. Det var mycket uppskattat och pa sa vis fick jag lite vuxet sallskap en timme innan laggdags ocksa.

Nu, jobba lite innan jag ska till gymmet. Sen kanske jag ater lunch i solskenet. Det ar svart att motsta en utelunch nar solen stralar och det ar +20 grader i november!

Noah far present av farmor
Svenska skor
Jag och Noah
Pizza = miam, miam!
Pizzafilm


Oui Oui-film - for er som behover tolkning sa yttras orden "kora" och "Oui Oui", samt lite andra obegripliga Noahord. Det har med radiostyrd ar inte sa latt att forsta... han gar och hamtar bilen nar den aker for langt bort...

Inga kommentarer: