tisdag 16 november 2010

"Hund" och "En till"

Osregn och kallt! Burr! Jag sitter har med filten over knana som en aldre dam. Mina kollegor skrattar lite.

Gardagen var ok, aven om jag var trott efter en dalig natts somn (igen), bilkoer och jobb.

Idag kommer mamma och pappa for att stanna hos oss i narmare tre veckor. Pa lordag bar det ju av till Hong Kong for Janne och mig och jag haller pa att forbereda mig mentalt. Ar inte sa jobbsugen och det ska bli skont med lite varme (aven om det inte var sa lange sen). Kolla sjalva pa http://uk.weather.com/weather/10day-Hong-Kong-CHXX0049

Sen maste vi ju borja planera for nasta langresa. Det blir nog ingen vecka vintersemester, utan en harlig resa till New York i var istallet for att halsa pa varldens basta Asa som flyttar dit. Hon har lyckats fa varldens toppjobb och ska bo "over there" fram till slutet pa juni. Lyx!!!

Sotast just nu: Noah har tva mjukishundar. Han har namngivit dem. Den ena heter "Hund" och den andra heter "En till". Varfor gora saker mer komplicerade an de ar?

Noah med Hund och En till
Ett till kort

Inga kommentarer: