fredag 12 november 2010

Insomnia

Fredag och snart helg (tack och lov). Idag kommer Jonas och hans kompis Reine for att spendera helgen har och avslutningsvis springa maraton pa sondag. Rivieran moter dem med 20 grader och stralande sol.

Gardagen var ok, sovmorgon, marknad, slummer, pyssel i lagenheten och slutligen traffade jag Linda en svang i Golfe Juan. Det var supermysigt! Val hemma var jag jattetrott och lade mig runt 11. Jag holl pa att fa spelet nar jag fortfarande var vaken och klockan visade pa 02.11. Jag somnade till sist nagon gang mellan kvart over tre och halv fyra eller sa. Det ar inget vidare att ligga och vrida pa sig som en daggmask mitt i natten!

Har precis atit lunch ute i solen (i t-shirt) och ska ha lite moten innan jag stanger ner datorn for helgen (eller stanger ner jobbandet iallafall).

Inga kommentarer: