fredag 5 november 2010

Janne is back!


Antligen har min kille kommit hem igen! Imorse nar den lille borjade ropa pa sa var det saledes pappan som gick upp. Sjalv lag jag kvar och halvsov under det varma tacket. Efter en stund kom Noah in med tva bocker (favoriterna Babar och Billy Buss) och sa fick jag lasa. Janne var imponerad over simultanoversattningen av Babar som ju ar pa franska.

Gardagen var bra och jag kande mig faktiskt pa topp hela dagen. Det var ett tag sen!

Nu har jag jobbat pa att lara Noah nya ord - det ar sa sott nar han forsoker uttala "sjostjarna". Inte det enklaste svenska ordet som finns! Se pa filmen nedan.

Idag skiner solen och det ar skont ute. Hoppas att det haller i sig i helgen! Vi har ingenting planerat forutom pa sondagen da vi ska hanga hos Nathalie och barnen - Fater ar ute pa resande fot.

Nu = jobb.

Inga kommentarer: