fredag 19 november 2010

Snaaaart!

Om tva timmar loggar jag av jobbdatorn, aker hem och gosar med min lille kille, ater mammas middag, halsar pa grannarna lite och sen ar det packning som galler.

Imorgon bar det av. Flyget gar via Dubai, dar vi har en tiotimmars stop-over innan vi far vidare till Hong Kong. Vi har bokat ett hotell pa flygplatsen for att kunna sova nagra timmar sa vi slipper vara helt slut nar vi val anlander till Dom & Rania pa sondag kvall Hong Kong-tid.

Jag har antligen skrivit en liten lista med vad jag ska ta med mig. Far se hur mycket mer an det jag noterat som slinker ner i resvaskan. Ska dock forsoka att halla packningen till ett minimum och forvantar mig att resvaskan ska vara mer fylld pa hemvagen...

Har lite resfeber/blandade kanslor. Aven om jag vet att lille N kommer ha det hur bra som helst under veckan vi ar borta kan jag inte lata bli att kanna lite separationsangest. Troligtvis kommer han knappt att marka att vi ar borta. Som forra gangen sa blir han sakert glad nar vi kommer hem, springer omkring litegrann och efter 3 minuter sa ar det inte mer med det.

Var tvungen att "lana" denna bild som Asa skickade. Ser hur coolt ut som helst!

Inga kommentarer: