tisdag 4 januari 2011

Happy Birthday bror!

Idag ar ingen vanlig dag, idag ar Henriks fodelsedag!!! Ha varldens basta dag i NY!

Nu ar snart andra arbetsdagen detta ar slut och jag ska snart bege mig till Corinne. Langtar efter lillkillen! Han hade inte haft nagon olycka hos henne igar och dessutom (for jag fattar ju hur intresserade ni ar) sa var blojan torr bade efter siestan igar och imorse nar vi gick upp. Sa det sa! Det ska nog bli ordning pa honom ocksa!

Igar kvall var vi ute och at med Denis och hans nya tjej. Det var trevligt, men det blev for tok for sent for oss - i sang efter tva en mandag... Jag kan avsloja att det var ganska kampigt att ta sig upp imorse. Laura var barnvakt at Noah, men han var lite ledsen pa kvallen. Han ville krama mamma och pappa. Jag tror att han har vant sig lite vid att vara med oss om dagarna efter julhelgen. Det ar ju inte sa konstigt! Jag har ju ocksa vant mig.

Nedan lite kort pa brorsan (och pa mig). Notera de schyssta fargerna och min outfit!

Jag - nyss hemkommen fran BB. Henrik gosar med lillsyrran.
Henrik a.k.a Lite full-i-f**n. Liknar nagon jag kanner...

Inga kommentarer: