måndag 10 januari 2011

Stackars mig, hopp fallerej

Helgen ar over och nu mandagen likasa.

Fredag - efter jobbet ol och middag med kollegor. Pa vagen hem gick jag forbi Aperitivo och fann dar ett stcke granne, Samy och nagra till, sa jag stannade pa ett glas. Ett ganska stort sadant... Kom hem ganska sent, ganska glad i hatten.

Lordag - sovmorgon (tur det!!!). Lek med Nois och sen storhandling (se foto). Vi hann aven stanna till pa Cannes-Mandelieu flygplats och om Noah fatt valja hade vi formodligen fortfarande varit kvar."Mamma, fuugpaan, manga fuugpaan. Pekipokter (helikopter). Oh! Titta!"

Kvallen bestod av god mat och film (har fortfarande varken teve eller internet sedan snart 4 veckor...)

Sondag - spring och lek pa stranden. Underbart! Det var uppehall for en gangs skull och dessutom ganska varmt (ca 15 grader). Pyssel, stadning, lek och fix pa eftermiddagen och kvallen.

En riktigt bra helg.

Mandag (idag) forst jobb, sen -2 visdomstander. AJ som F**N rent ut sagt! De ville inte dras ut. Kanner mig ommoblerad i ansiktet. Sen holl jag pa att svalja en tand som smet och det var laskigt! Fyra-fem stygn i munnen nu. Och inte sa kaxig. Hall tummarna for att jag kan sova!

Inga kommentarer: