onsdag 12 januari 2011

Internetproblem och kameraproblem

Nu sager var internetleverantor att vart internet och teven ska funka igen efter 4 veckor. Hoppas det ar sant! Vad det galler mina problem att ladda ner kort sa funkar det fortfarande inte tyvarr. IT-snubben tyckte att det var lite markligt ocksa, sa jag far se om jag kan fixa det sjalv ikvall. Han hade ingen direkt snabb losning pa det problemet.

Ett annat problem (eller tva) som ar ur varlden ar mina visdomstander. Det var allt annat an en behaglig upplevelse eftersom bissingarna inte ville ge med sig. Jag jobbade hemifran igar (och tur var nog det for jag var inte i form) och lyckades trots minimalt med mat och aj aj faktiskt fa lite gjort.

Pa hemmafronten ar allting bra. Noah ar sa full av energi och laggningarna ar en langre process an vad vi blivit vana vid, men det ska nog ordna till sig. Den lille fragar hela tiden efter momo och mopfa, Hanna och Cia (alla tjejer som kommer hem till oss nu kallas for ovrigt "Cia" av den lille per default).

Snart hemgangsdags. Skulle ha akt och traffat mina sota tjejer i Antibes idag men har beslutat mig for att aka hem och vila istallet. Ar fortfarande inte i hogform och ata, vindrickande och prat ar inte en del av agendan for narvarande. Far vanta ett par dagar till innan det blir aktuellt.

Inga kommentarer: