söndag 2 januari 2011

GOTT NYTT AR!

Gott nytt ar 2011!!! Vi har haft nagra underbara dagar har i Cannes tillsammans med Hanna.

Middag hemma hos oss i tisdags kvall - 10 vuxna och tva sma kottar (Noah och Marius). Gatt pa stan och shoppat lite, atit mysiga luncher, varit ute och atit i torsdags, fest hos Belbachir-Bernard pa nyarsafton och hang + film har hemma igar. Vi hann med en fika i solen pa stranden idag innan det blev lamning av Hanna pa flygplatsen.

Noah har varit superharlig och verkligen gillat att ha massa folk omkring sig. Han ligger for narvarande och processar allt som har hant i sin sang (dvs. han pratar lite om saker som hant) och dessutom har han inte haft bloja under dagtid sedan torsdag forra veckan. Visst hander olyckor lite titt som tatt, men over lag funkar det ganska bra. Han blir bara lite ledsen nar han kissar pa sig, men samtidigt extremt stolt nar det hander grejer i pottan. Min lille, store kille!

Bilder kommer att overforas imorgon. Da ar det tillbaks till vardagen igen. Jag kanner mig just nu inte sa sugen, men det ska nog bli bra! Jag hoppas pa ett harligt ar for alla inklusive mig 2011!

Inga kommentarer: