fredag 21 januari 2011

Skruttlangtan

Hade inte sa roligt pa jobbet igar. Ibland blir jag bara sa trott... men idag ar det battre och framfor allt det nu fredag eftermiddag! Helgen lar inte bli nagon direkt vilohelg, men forhoppningsvis far vi roligt. 12 barn och runt 20 vuxna imorgon eftermiddag. Det lar bli livat!

Gardagen spenderade jag med att stada och fixa infor lordagen, lagade lite mat och skruttade med skrutt. Langtar efter honom nu. Min kollega sa "men, sag du honom inte imorse?". Visst gjorde jag det, men ibland sa far jag ett kram-gos-skrattbegar!

Idag har bror bokat resa for att komma och halsa pa oss nasta vecka. AHHHH vad det ska bli mysigt! Vore kul om han kunde fa se solen da ocksa, men det ar ju ingenting jag kan styra over, sa det far bli som det blir!

Enjoy the weekend!

Inga kommentarer: