fredag 16 september 2011

Apero hos Greg, fredag och solsken

Nu har det riktiga livet borjat for oss (las utan hemhjalp). Fast vi tog en mjukstart. Efter att ha lamnat foraldrarna pa flygplatsen runt lunch for jag till jobbet och insag att jag hade glomt min dator hemma… min chef sa, du ar faktiskt inte bara blond utanpa utan aven inuti. Jag tog det som en komplimang.

 

Foraldrar for fran 26 graders varme och jag fick senare ett meddelande att de landat pa Arlanda dar det bara var 12 grader!

 

Jag for och hamtade Noah tidigt, jobbade lite till och at middag innan vi begav oss pa apero hos Greg. Noah installerades pa en solstol med datorn och Barbapapa. Han trivdes som fisken i vattnet.  

 

Idag kanner jag mig lite forkyld och jag hoppas verkligen att det inte blir mer an sa eftersom helgplanerna innebar en dag pa Maema plage (http://www.maemaplage.com/en/home.html)  hoppas aven att solskenet haller i sig. Jag kan inte minnas sista gangen det regnade och nu verkar de forespa lite droppande i helgen. Vore inte det typiskt?

 

Slutligen – jag kan inte satta pa radion utan att hora denna lat och den fastnar, sa nu delar jag med mig. http://grooveshark.com/s/Elle+Me+Dit/3WO4xR?src=5

 

Inga kommentarer: