onsdag 28 september 2011

Snorvel

Jaha, da hade jag blivit attackerad pa riktigt av den forsta hostforkylningen. Jag klandrar att det ar sa attans kallt pa jobbet pa morgnarna!  Jag nyser, ogonen rinner och nasan ar tappt. Typiskt eftersom jag hade planer torsdag, fredag och lordag kvall. Jag far helt enkelt borja med att stalla in torsdagskvallens roligheter och hoppas att lite vila gor att jag frisknar till fortare an kvickt.

 

Vi har fortfarande sommarvarme pa dagarna och denna helg sager de att solskenet ska halla i sig. Temperaturen om dagarna ar runt 28-30 grader och jag undrar hur lange det kan halla i sig? Bara lite till, lite till hoppas jag.

 

Vad det galler elen gick jag igenom alla kontoutdrag sedan September 2009 igar och jag tycker att de raknat fel. Hall tummarna att sa ar fallet!

Inga kommentarer: