fredag 23 september 2011

Upp som en sol (igen)

Men denna gang utan att fara ner som en pannkaka. Man skulle kunna saga att jag haft en lite galen vecka. Idag vaknade jag pa battre humor och lagg till att mina chefer bad om ursakt igar (var och en pa sitt satt) sa kanns det ratt bra. Dessutom kanner jag att jag haft en riktigt produktiv jobbdag !

 

Igar sag vi pa “Do the right thing” av Spike Lee och rent musikmassigt blev jag ganska inspirerad. Just nu lyssnar jag pa Stetsasonic “Talking all that jazz”.

 

Jag tanker inte bli langvarig har pa kontoret eftersom vi har dejt pa Sug’art med familjen Sakho. Vi far val se om Noah bestaller vin at oss allihop idag?

 

Det ser ut som solskenet kommer att fortsatta iallafall imorgon och sedan moln pa sondag (som forra helgen).  Typiskt vore val om molnen drar in redan imorgon dock… klarbla himmel i veckorna och moln pa helgen kanns helt fel ju! Fast vi klarar oss nog i vilket fall som helst.

Inga kommentarer: