tisdag 20 september 2011

September * 3

Jag har aterigen glomt kameran och sladden for att ladda upp bilder, sa jag far ta till nagra gamla som jag hittade nar jag bladdrade runt lite. September 3 ar i rad.

 

Igar at vi middag med Greg. Janne och han spelade squash efter jobbet sa da tyckte jag at than lika garna kunde ata med oss. Sagt och gjort. Det blev en lugn kvall och till middag blev det en kylskapsrensning – en sallad med det som fanns i kylen blandat helt enkelt. Det blev supergott!

 

Nu ar det snart hemgangsdags. Solen skiner igen efter blast och moln (jag tror att det kom nagra stank ocksa nar jag sov middag i sondags), men det ar inte samma tryckande fuktiga varme nu aven om dagstemperaturen ar runt 25 grader. Det marks att hosten ar pavag, men jag tror att vi kommer kunna njuta av havsbad annu ett tag. Pa radion sa de att det fortfarande ar 24 grader i vattnet, sa jag hoppas det haller i sig till helgen och att vi slipper moln och regn da.

Inga kommentarer: