tisdag 6 september 2011

Paris, Paris

Nu sitter jag i bilkoerna pavag in till Paris och kundmote. Det ar faktiskt ganska skont att bara sitta stilla och inte kunna gora nagonting. Jag hade turen att inte fa en pratglad taxichauffor.

Helgen som gatt var toppen. Middag ute i fredags och drinkar och dans i lordags. Mamma undrade nog hur manga drinkar nar jag studsade upp till studion narmare halv fyra pa sondagmorgonen och fragade om hon inte ville ga ner med mig till lagenheten och dansa lite. Jag var nagot mindre danssugen pa sondagsmorgonen...

Noah kommer nog tycka det ar jobbigt nar foraldrarna aker eftersom hans forsta fraga pa morgonen ar "var ar mormor morfar". Igar grat han nar vi lamnade honom hos Corinne for typ tredje gangen i sitt liv och sen hade det kommit tarar pa eftermiddagen nar han tittade pa Sverigekort. Han vill aka till Sverige!

Vi har det riktigt varmt i sodern och jag bannar mig sjalv for att jag inte tog med mig strumpbyxor till Paris som bjuder pa moln och 16 grader... Men jag ska vara inne storre delen av dagen, sa det dar ga anda.

Inga kommentarer: