måndag 12 september 2011

Foton fran Sverigebrollop

Eftersom jag ligger lite efter med fotoupplaggningen kommer har nagra foton fran det underbara brollopet vi var pa i Sverige.

 

Helgen som gick var super-duper, men jag sov storre delen av sondagen. Mycket av det roliga, men jag vagrar saga “for” mycket. I fredags var vi pa apero hos Corinne – dagmamman – dar vi blev bjudna pa massor gott och dar barnen lekte och forde liv. De hade nog minst lika kul som oss! Pa lordagen var vi hos Daniela pa fodelsedagshang och det var samma sak dar, en hel del ungar som roade sig kungligt.

 

Pa kvallen la jag upp ett foto (se foregaende inlagg) och jag rattar nu till det med att namna att det faktiskt inte bara var svenska tjejer, utan aven en norsk jante. Igar var det som sagt lugnt och mycket sovande for min del innan annu en harlig apero, denna gang hos Christiane.

1 kommentar:

Henrik Engström sa...

Jag har badat (naken) på bryggan på sista bilden på ett bröllop. Kommer du ihåg det Karin? :-)