torsdag 8 september 2011

Snart hemgang

Har antligen laddat ner Sverigebilder, sa har kommer en utav de alla – vila i solen vid Roxen nara mammas o pappas lantstalle. Fortsattning foljer.

 

Jag ar trott (som vanligt) och har ett fullspackat schema framfor mig. Jag hoppas pa sovmorgon pa sondag!

 

Ikvall kommer nagra vanner/kollegor pa apero/middag.

Imorgon job och sen apero hos Corinne

Pa lordag fodelsedags-BBQ hos en kompis och sen ev strandhang med svenska tjejerna

Pa lordag kvall apero hos Hanne+middag och utgang

Pa sondag – mys med skrutt, foraldrar och Janne. VILA!!!

 

Nu vet ni!

 

Och sa kan jag inte lata bli att skratta at detta. Jag vet, min mentala alder kanske har stannat vid 3 ar:

http://www.expressen.se/nyheter/1.2554402/slap-med-bajs-har-valt-pa-e4-langa-koer-utanfor-stockholm

 

Inga kommentarer: