torsdag 22 september 2011

Upp som en sol...

Ner som en pannkaka.

 

Ibland hjalper det inte att solen skiner ute. Min sinnesstamning skulle passa battre tillsammans med regntunga skyar. Jag har en skitdalig dag idag. Tur att vi hade yoga/relaxationkurs pa lunchen annars hade jag troligtvis exploderat. Mellan en Noah som inte ville kla pa sig och var allmant tjurig imorse, chefer som skamtade nar jag kom med ett allvarligt problem, chefer som inte kan bestamma sig och kollegor som inte ar konstruktiva utan bara klagar nar jag forsoker hjalpa kanns det som jag blivit mosad fran alla hall. Kanske vore det basta att jag aker fran jobbet tidigt, bokar in en massage och latsas att dagen borjar om nar kvallen kommer? Det senare vore ett onskescenario tyvarr, jag hinner inte…

 

Med forhoppningar om att det blir battre imorgon.

 

Inga kommentarer: