torsdag 4 februari 2010

Igen

Sjukskriven igen. Opererad igen. Tva infektioner som de var tvungna att ta hand om. Efter lakarbesoket skickades jag direkt till en dermatolog som diagnostiserade en hudsjukdom som inte ar farlig, men svarhanterlig, kronisk och allmant penibel. Det positiva ar val att jag vet vad det ar och kommer att fa en behandling (borjar den 3 manader langa antibiotikakuren nu) och forhoppningsvis kommer det att lindra besvaren. Det negativa ar att det gor ont och att de inte riktigt vet om kuren kommer funka. Det finns tydligen fem olika behandlingar och alla reagerar olika pa dem, sa det kan ta tid innan vi hittar ratt. Jag hoppas att det blir ratt forsta gangen!

Jag jobbar inte imorgon och det ar nog bra for tabletterna som jag fick (smartstillande) gor att jag ar mer an lovligt trott.

Noah har varit superharlig idag - sov till tio over atta (bara det!!!), skrattade, pratade och sjong pavag till dagmamman och var allmant go pa kvallen. Han kanske kanner pa sig att jag inte ar pa topp?

Inga kommentarer: